KLACHTENREGELING
Overal waar mensen samenwerken, kan iets fout lopen. Klachten kunnen in de meeste gevallen opgelost worden door ze op school in eerste instantie te bespreken met de leerkracht. Wanneer dit geen oplossing voor u heeft geboden, kunt u contact opnemen met de directeur of de speciaal aangewezen vertrouwenspersoon, Annemarie Klinkhamer, kwaliteitscoördinator van de school. Indien het interne traject geen oplossing biedt, dan kan de klacht worden besproken met de externe
Het kan zijn dat het schoolbestuur uiteindelijk een besluit neemt. Bent u het niet eens met dit besluit, dan kunt u bezwaar maken en het schoolbestuur verzoeken het besluit te heroverwegen. Leidt ook dat niet tot de gewenste oplossing, dan zal het bestuur u zorgvuldig informeren over uw rechten ten aanzien van verdere beroepsmogelijkheden.
Als u met betrekking tot het onderwijs aan uw kind te maken krijgt met of kennis heeft van:
|
Meer informatie?
Jaarverslag MR IKC de Ceder 2023-2024 POS Schoolondersteuningsdocument voor ouders Privacyverklaring Stichting Penta | Aanmelden of meer weten?Laat hier je gegevens achter, dan nemen wij contact met je op!
| Waar kun je ons vindenInterconfessioneel Kindcentrum de Ceder Ceder 1 (0229) 272 342 |
|