KLACHTENREGELING KINDEROPVANGSKH streeft naar een hoge kwaliteit van pedagogisch handelen en dienstverlening waar u en uw kind zich goed bij voelen. Niettemin kunnen er redenen zijn die tot ongenoegen of ontevredenheid leiden. We horen het graag van u! SKH ziet elke melding als een mogelijkheid tot verbetering. Om de dienstverlening continu te verbeteren, voert SKH tevens tevredenheidsonderzoeken uit en staan wij altijd open voor suggesties van ouders. Waar kunt u suggesties / klachten melden?Over de opvang
Over de administratie
Over de organisatie De maximale doorlooptijd van afhandeling van meldingen is 6 weken. Daarnaast kunt u van ons verwachten dat u tussentijds op de hoogte wordt gehouden en een schriftelijke terugkoppeling van de afhandeling ontvangt. In alle gevallen mag u er vanuit gaan dat er naar u wordt geluisterd en dat er alles aan zal worden gedaan om oplossingen te vinden. Zo kunnen wij met dit soort ‘leermomenten’ ons voordeel doen en ons pedagogisch handelen en dienstverlening blijvend verbeteren.
Landelijk klachtenloket kinderopvang |
Meer informatie?
Schoolgids IKC de Ceder 2024-2025 Schoolondersteuning samenvatting voor ouders Privacyverklaring Stichting Penta | Aanmelden of meer weten?Laat hier je gegevens achter, dan nemen wij contact met je op!
| Waar kun je ons vindenInterconfessioneel Kindcentrum de Ceder Ceder 1 (0229) 272 342 |
|